Udfordring

Navn: Rasmus Jensen
Arbejdsplads:  Nørrerbro byg og anlæg.
Undervisningsfag/niveau: Håndværk GF 1

Praktikum-udfordringen. ”Den spidse”    

                             Jeg oplever at jeg mister de fagligt svage elever.




”Den udfoldede beskrivelse”  
Hvordan viser problematikken sig?
For hvem er den et problem?
Hvad er din interesse i at få den løst?
På sidste forløb havde jeg 33 i klassen. Det betød at jeg ikke kunne nå rundt til alle. Så jeg mistede en der meldte sig ud. Han var en stille person der ikke henvendte sig hvis han havde et problem med opgaven. Det kom til udtryk i form af at han stod meget med sin mobiltelefon og var fjern. Til at begynde med passede han sine ting, han havde sikkerhedssko med, lavet sine opgaver. Men efter et par uger begyndte han at sjuske, Jeg er overbevist om at det var manglende opmærksomhed fra min side. Og det blev når jeg havde tid hurtigt noget negativt fordi han ikke gjorde som jeg havde bedt ham om. Jeg har tænkt meget på ham siden, og det irritere mig at jeg ikke nået at få en ordentlig relation med ham fordi jeg simpelthen ikke havde tid til dem opmærksomhed som han krævet. Min interesse er. Hvordan for jeg mere tid til de fagligt svage elever ved hjælp af digitale teknologier.        

















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

1 undervisnings dag, opgave.